Evrim23 Aminn canım inşallah Bende bekarlıktan beri hep 1. Bebeğimin kız olmasını istemişimdir Ama hayırlısı olsun tabi sağlıklı olması önceliğim bakalım ne olacak cinsiyeti meraklıyım bide doktora söylemeyin cinsiyet belliyse yazın kağıda verin bana dicem cinsiyet partisi yapmayı düşünüyorum