Annelik0707 anladım canım. Ben şu bazı doktorların 2 katını bazı doktorların %66 baz almasını anlamıyorum ya neden değişiyor benim doktor mesela en az 66 der internette de mesela öyle yazıyor senin doktor 2 katı diyor o yüzden değerin az demiş gerçekten çok tuhaf 🤦🏻♀️ ama yarın belli olur 2 günde 1 bakılınca evet aynı verdiğin yerde kan vermeyi unutma canım