Annelik0707 herkes 2 kat diyor ama doktorlar en az %66 artışı da normal kabul ediyor. Senin 2 katiyla hesaplayinca çok düşük çıkıyor ama %66 ile hesapladigim zaman 144 olması yeterli çıkıyor. Sen yarın istersen tekrar kan ver 2 gün arayla bakıldığı zaman daha iyi bir hesap yapılır. Eğer yükseliş az olursa Duruma göre de doktora randevu alırsın. İşte 8 gün ara verildiği için hesaplaması da zor biraz ama bu yaptığıma göre normal gözüküyor