Lelalela bende hep düzenli olurdum. Evlendikten sonra bi kere geciktim ama gebelik yoktu tahmin ediyodum ama. Birde 13 mayıs son adetim. Bi sonraki adetimde bende 3 gün geciktim. Test yaptım evde anında 2 çizgi oldu. Ertesi gün kan verdim. 3000 küsürdü. Bence hamile olabilirsin