Ball1sf Merhaba anneler 22+3 bebeğimin kilosu 650 gr sizce normal mi değil ise. kilo alması için ne Yemem lazım
aslanprenses_ Ball1sf normal kilosu. Şu anda bir buçuk kilo olmasını beklemiyorsundur. Bebeğin çok kilolu olması iyi bir şey değil.
1melek-annesi Ball1sf gayet iyi bennce haftasına göre ben 24 haftalıkken gittim 534 Gr di haftana göre iyi cnm
nazzc Ball1sf Son aylarda kilo alıyor, elinde olmadan yarıyor zaten yediklerin fazla kilolu olmasıda sıkıntı. Haftasıyla uyumluysa problem yok demektir.
Ball1sf aslanprenses_ aynen zaten bir yandan ondan da korkuyorum çok kilolu olursa nasıl doğururum sezeryan mı olur diye insan düşünüyor Allah büyük bakalım doktor da pek bir açıklama yapmadı konuşmadı bile son gittiğim bende burda sorayım dedim
ezgi-esk aslanprenses_ Bazı durumlarda iyi bir şey bebeğim kalp hastası doğacak ve doğar doğmaz ameliyat olabilir ( pulmoner kapak yokluklu fallot tetralojisi) kilosu ne kadar fazla olursa bu onun için bir artı olacak. Tabiki bu istisnai bir durum ama sanırım herkes bebeği 3 kilo üzeri doğsun ister anne karnında bebeğe kilo aldırabilmek diye bir gerçek varken neden bunu yapmayalım?
Ball1sf 1melek-annesi teşekkür ederim bir hafta önden gidiyor dedi onu tahmini söylüyorlar son adet gününe göre de doktor hiç bir şey demediği için
Ball1sf Ceylan01-13 herkes iyi demiş ama aslında çok kilolu olunca doğum nasıl olur insan ondan da korkuyor
2424aa Ball1sf muz,badem, ceviz,süt bu karışımı yap bebeğe baya kilo aldırıyor ve kaşar peynir çok aldırıyor
Ball1sf minikpapatyamveben yok ya yardımcısına ultrasona bakarken iki rakam söyledi öyle de gıcık bir insan ki normalde hiç gelemem öyle şeylere geç içeri yat aç karnını falan diye böyle azarlar gibi konuştu bebeğimi görmek için fazla ses çıkarmadım bebeğin başı yukarda diye hatta 22 haftada olmaz böyle aşağıda olmadı lazım sezeryan olursun dedi erken değilmi dedikten sonra biraz zaman var dedi dahada gitmem zaten bebeğim doğacak daha sabit bir doktor bulamadım ya
Gamzecanpolat Ball1sf benim doktorum muz , kaşar peyniri ceviz , badem , yememi söylemişti ama kilosunu çok kafaya takmayın bence sağlıklı olması daha önemli
myprincessgirl Benim 21+2 de 400 dü gayet iyi bence kilosu ama genel olarak eski kaşar kefir yeşil sebzeler havuç çiğ kuruyemişler bebişkoya kilo aldırtıyor
2prenses_masal-oyku Yagmurr1 Bence illa karışıma gerek yok yani püre şeklinde olmasına gerek yok muzu ez bademleri de ez cevizleride öyle sonra az bişey süt koy üzerine kaşıkla ye nolcak ki illa içmeye gerek yok bence 🥰
11-02- Ball1sf kefir için muz ve haşlanmış yumurta ceviz badem bunlar aldırır kiloyu ben hergün iki tane haşlama yumurta yiyorum ve bir kase yoğurt tüketiyorum kilosu iyi şuan
viildaaannn 30 haftada 1900 gr dedi doktorum ve herşey yolunda dedi ama kaşar muz kuruyemiş süt ürünleri kilo aldırıyor
Gokcemom2023 miyasekubra benimde 32+5 de bir hafta geriden dedi size geriliği ne zaman söyledi giderek acıldı mı arası yoksa hep bir ay mıydı suan kilosu ne kadar