Kızlar selam öncelikle sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun bebişlerinizi ben suan 4+5 gösteriyo uygulama kasıklarıma arada çok fazla ağrı giriyo cumartesi günü randevum doktora gidecem kan testim pozitif çıktı sizce bu ağrılar normalmi bide normalde suan adet dönemim olmadığım için ağrı oluyo olabilirmi