Sitemkar ayseegull_20 benimkide 1536 cnm ama kesem gozukmedi doktor hem gec dollenme olmus olabilir diyo hemde .dis gebelik diyo allah yardimcimiz olsun seni cok iyi anliyorum cnm.😞🙏
ayseegull_20 Sitemkar pkoluyum ben bundan dolayi gec dollenme olmus olabilir dedi bekliyorum pazartesi tekrar test yapicak
Yldzzyldzz ayseegull_20 1000 lerde olduğunda vajinal ultrason ile görünüyo diye biliyorm karından için 2000 lerde. Dontorum 2000 lere kadar beklemişti. İçini ferah tut canm benm nasıl düşünürsen öle olur güzel şeyler düşünelim ❤️
Mucizem00 ayseegull_20 anladım bak bende Pazar günü ögrendim gebeligimi 358di Salı günü bi daha gittim bin küsüratlı olmustu insallah bir şey çıkmaz canım bizde Çarşamba gidicez keseyi görmeye
ayseegull_20 Mucizem00 Rabbim yardimcimiz olsun canim.simdi kana gore hamileyim ama ultrasonda birsey gozukmedi.Bu sekilde net birsey olmadan beklemek cok uzucu gercekten
Lee ayseegull_20 canım galiba 7 haftalıktan fazla olması gerekiyormuş diyorlar yada o kadar sen kafanı böyle şeylere yorma her insan farklı olabilir. Beş parmağın beşi bir değil üzme kendini anneler içinde geçerli bu
YagizAsyaMom ayseegull_20 isterseniz bugün başka bir doktora gidin 2 günde bir 2 katı olması gerekiyor atmamış gibi gözüküyor üzmek istemem ama başka bir doktora gidin bence
RumeysaAkd ayseegull_20 vajinal ultrasonla baksaydı birde benim rahim tersliğim var ilk haftalar karından gözükmedi alttan göründü
Bilgeates ayseegull_20 yok benim gayet hızlı normal ilerliyordu ama benim geç döllendiği için öğrendiğim zaman 2 haftalıktı doktorum öyle söyledi