ayseegull_20 Kizlar son adet tarihime gore 6 hafta 4 gunluk hamileyim ama bugun doktora gittim keseyi goremedi beta hcg tekrar bakicaz dedi gecen cumartesi 160 di bugun 469 cikti progesteron 2.8 cikti.Pazartesi gunu tekrar beta hcg bakicaz yukselecek mi diye dedi 1 defa kurtaj oldum.Dua edin benim icin kizlar🤲Bu sekilde olup keseyi gec goren var mi
Ghuy ayseegull_20 bendede oyle kanda hamile oldugum cikti ama kese gorunmedi canim bende 15 gun sonra gittigimde kesede cocukta gozuktu 🤗 onun icin endiselenme insallah seninde oyle olcaktir
ayseegull_20 Ghuy beta hcg degerlerin nsildi canim benm gecen cumartesi 160 di bugun 469 olmus ama keseyi goremedik
Ghuy ayseegull_20 ya bulantilarim coktu ozamanlar hic hatirlamiyorum canimin derdine dustugum zamanlardi diyebilirim
YagizAsyaMom ayseegull_20 bu değer geçen haftadan beri artan bir değe emi acaba. Yani eğer öyleyse düzenli bir artış gözükmüyor. Ve buda sıkıntılı bir durum yani bu testleri nerede yaptırdığınız da önemli yanı yerlerde olmalı
ayseegull_20 Mucizem00 Betam yukseliyo ama istenilen degerde yukselmiyo canim 1000 lerde olmasi gerekiyormus son adet tarihime gore.
ayseegull_20 YagizAsyaMom Gecen carsamba gunu ilk ogrendigimde beta hcg degerim 38 cikmisti cumartesi yaptirdim gecen hafta 160 cikti bugun yaptirdim 469 cikti..
Bbsra ayseegull_20 zaten henüz çok erkennn canımmm daha 6 haftalık bile değil kesen gözükmeden kaç haftalık oldugu belli olmazz 🤷🏻♀️ En kısa zamanda görürsün inşallah değerinin 1500 ve üzeri olmasınız bekle
ayseegull_20 Bbsra Doktor da son adet tarihim 21 ekim o tarihe gore keseni gormemiz gerekiyor degerinin 1000 lerde olmasi gerekiyor pazartesi tekrar yapicaz ayni testleri dedi icimi bir korku kapladi.
Mervedrn ayseegull_20 canım aradan 6 gün geçmiş her iki günde iki kat artış göstermesi gerekiyor, düzenli artış olmamış bu konuda bir yorum yapmadı mı doktorun?
Bbsra ayseegull_20 canım adetin kaç gün gecince verdin kan tahlilini yani ilk kanını vermeni soruyorum..
Mucizem00 ayseegull_20 anladım bak bende Pazar günü ögrendim gebeligimi 358di Salı günü bi daha gittim bin küsüratlı olmustu insallah bir şey çıkmaz canım bizde Çarşamba gidicez keseyi görmeye
YagizAsyaMom ayseegull_20 isterseniz bugün başka bir doktora gidin 2 günde bir 2 katı olması gerekiyor atmamış gibi gözüküyor üzmek istemem ama başka bir doktora gidin bence
Sitemkar ayseegull_20 bende5+4hcg deger1536dun gittim kesem goerunmedi bende ayni senin gibiyim canim korkuler icindeyim iyi dusunmeye calisiyom ama bazen beynimi deli gibi sorular kemiriyo bisey olursa diye cok korkuyom ..allahim bebeklerimizi kucamiza almayi nasip etsinn hepimeze ...
ayseegull_20 Sitemkar Inanir misin bir kez dusuk yaptigim icin tekrar ayni seyi yasarmiyim korkusuna kapiliyorum strest yapiyorum ister istemez.Kesenin gorunmesi icin degerin 1000 lerde olmasi gerekiyormus
ayseegull_20 Mervedrn Beta hcg dusuk ilerliyor 1000lerde olmasi gerekiyor dedi p.tesi tekrar yukselecek mi ona bakacaklar
Yldzzyldzz Ultrasonda görünmesi için beta nın 2000 üstü olması lazm diye biliyorum cnm şimdi 500 lerdeyken görünmemesi çok normal moralini bozma hayırlısını dile 🙏❤️
ayseegull_20 Yldzzyldzz 1000 lerde olmasi yeterliymis kesenin gorunmesi icin canim.InsAllah rabbim umudumuzu bosa cikarmasin
Sitemkar ayseegull_20 benimkide 1536 cnm ama kesem gozukmedi doktor hem gec dollenme olmus olabilir diyo hemde .dis gebelik diyo allah yardimcimiz olsun seni cok iyi anliyorum cnm.😞🙏
Yldzzyldzz ayseegull_20 1000 lerde olduğunda vajinal ultrason ile görünüyo diye biliyorm karından için 2000 lerde. Dontorum 2000 lere kadar beklemişti. İçini ferah tut canm benm nasıl düşünürsen öle olur güzel şeyler düşünelim ❤️