balbadem1 Ezel16 benimde göğüs ağrım var suan sadece bazen de belimde ve kasıklarkmda birşeyler hissediyorum göğüslerim ağrımaya başlayınca üzüldüm çünkü hep adet öncesi yaşardım bunu ama aynı zamanda gebelik belirtisi de olabilir diyorlar bekliyorum bende 😞
Ezel16 balbadem1 Üzülme canım gebelikle adet belirtileri aynı oluyor belki bebeğin yerleşiyordur ağrılar onun içindir 🥰 Göğüs hassiyeti erken gebelik belirtisidir aslında .. Herşey gönlünce olsun inşallah canım 🤲🏻😇 Sabırla bekliyoruz 🥹
balbadem1 Ezel16 aminn canım inşallah dua edelim hep birbirimize rabbimden başla bu canı bize verecek yok sonuçta 🥰🥰🥰
Ezel16 balbadem1 Aynen öyle kuzum birbirimizi görmeden, tanımadan yapılan duaların kabul olduğuna inanıyorum ben 🥹 Birgün anne olacağız inanıyorum 🥰🥰