Patito__ Doktor takipliydim yumurtlama çatlama olduğu halde neden gebelik oluşmuyor onu anlamadım ..
Herşey normal sperm, yumurta, rahim içi vs.
Myo-inositol içerikli ilaç da kullanıyorum kaliteli yumurta olsun diye ..
Geç de olsa yumurtlama olup çatlıyor neden olmuyor onu anlamadım ilk kez doktor takibi yaptırdım ..
Merak ettim sadece ..
Yumurtlamadan sonra 14. günü adet olması lazım değil mi döllenme olmadığında ?
Neden gelmedi halen anlamadım 🤦🏻