Basakgunay evet odaları küçük ama inan acıbademe bin basicak çalışanları var ben acıbadem maslakta başladım ama para için benim 2 haftami zehir ettiler sonra memorial e ahmet hocaya geçtim hayatımda böyle iyi yürekli bilgili birisi görmedim canım doktorum 😍 evet odalar küçük ama önemli olan doktor ve ekip ben hastanede de yattım çok iyi hemşireleri çok ilgili ve sayglililar geçen gün altuğ bey kendi hastası olmayan ağrısı olan bi hastayla ilgilendi çok hoşuma gitti ilgilenmeye bilirdi de kendi doktorunu beklesin diyebilirdi kimse bisey demedi kadın ağlıyordu ağrıdan hemen ilgilendi çok hoşuma gitti 👏