Dilarakaan merhaba ben Kağıthane papirüs plaza da Fehmi Yazıcıoğlu’na gittim , Hayatımda karşılaştığım en iyi doktordu , Öyle güzel inceleyip herseyi anlatıyor ki , Hep oraya devam etmek istedim ama sadece detaylı ultrason için bakıyor , Kesinlikle tavsiye ediyorum , Şişli memorial a gidiyorum normalde orada tercih etmek yerime Fehmi Yazıcıoğlu’nu iyi ki tercih etmişim