Kubrameral61 canım bendede enfeksiyon vardı ve doğuma kadar sürekli bir gidip bir gelir enfeksiyon hamilelikte normal sen bol bol su iç günde üç litreyi devir ben öyle yaptım da iyi oldum biraz tabi fitil de kullandım ama şu daha iyiydi şimdi suyu biraz az içiyorum bu günler de diye enfeksiyonum yine başlıyor galiba su çok önemli enfeksiyonda