2prenses_masal-oyku Bu kadar agresif olmanıza gerek varmı ? Ben bu plarforma yeni katıldım daha yeni görüyorum bu “tür soruları”. Ayrıca bu kadar size batıyorsa cevaplamayın okumayın. Her kadın farklı, bu benim ilk gebeliğim daha henüz 4 haftalık ve tedirgin olmam normal hele ki bu bebeği 1 yıldan fazla bekledikten sonra ! Bişey sorup etmeden doktorumdan bahsediyorsunuz, ki daha doktoruma gidemedim yeni öğrendiğim için. Ayrıca benim zaten mide sıkıntılarım var ama tabi uzaktan her şeye cevap vermek kolay. Gerçekten insanları yargılamakta üzmekte bir numarayız.