LeylaEla benimde doktorum ilk kontrolde nasıl beslenmeliyiz sorusuna sakatatın ardına çiğ köfte yeme demişti… mesleğime dayanarak söylüyorum sebebini arkadaşlar çünkü modifiye nişasta içeriyor hazır çiğ köfteler.. bazılarında farklı kıvam arttırıcı veya renklendirici kimyasal da bulunabiliyor. Bu yüzden tedbir amaçlı doktorlar yemememizi öneriyor. Evde kendiniz yapabilirsiniz azıcık yapıp tüketin. Yapmıyorsanız ve olmayınca olmaz bir hal aldıysa can istemesi 12. Haftaya kadar bebek sizin yediklerinizden beslenmiyo nefsinizi köreltmek açısından birazcık sipariş verin 😇