sedseda 

Ben bunları yaptım çok şirin oldular ve aşırı sıcak tutuyorlar ,Adana sıcak olduğu için daha kullanışlı olması açısından aynı tonlarda kumaş aldım iç tarafına astar gibi diktirdim , içi kumaş olduğu için yıkadım ama her hangi bir sünme yaşamadım