sedseda öyle becerikli bir insan değilim ama bu ipten kızıma ceket ve 2 tane yelek ördüm herkes çok beğendi sağlam olması için bitiş yerlerini diktim battaniyeyi bende örmek istedim ama yıkaninca açıldığını duydum o kadar para verip açılırsa hem parasına hem emeğime yazık ederim diye cesaret edemedim tabi hâlâ aklımda yapmak yapıp memnun kalan olursa 2.ye hamileyim ona örmek istiyorum 😂