Elenora Kızlar Herkes eşinin ve kendi burcunu yazsın aynı olanlar bakalım aynı şekilde mi ilişkileri yürütüyor Uyumlu musunuz ? 😁 Ben Koç ♈️ Eşim Boğa♉️ Genel olarak anlaşıyoruz ben biraz daha romantik olmasını isterdim açıkçası neyse buna da şükür ya 😍😘😁
Nazlimom Elenora ben terazi , eşim başak burcu temiz düzenli eşim sağolsun ev işlerinde çok yardımcı oluyor😅 bu aralar kedi köpek gibi didişiyoruz 2 dk sonra bişey olmamış gibi davranıyoruz 😂
minik-02 Elenora eşim oğlak ben koç asla uyumlu değiliz yapımız düşüncelerimiz herşeyimiz farklı eşim tamamen gelecek odaklı ben öyle değilim hep işle meşgul yani tam burcunun erkeği diyebilirm ve bu da beni yıpratti gerçekten yoruldum ayak uydurmaya çalışmıyorm artık
_brcu88_ Elenora valla uyumumuz çok iyine yalan söyleyeyim 😂tabi ben eşime göre daha bı agresif daha bı sinirliyim 😂o ama genelde sakin hep alttan alan taraf duymazlıktan gelen taraf o 😂benim alttan aldığım 2 yılda 1 kere ya görülmüştür ya görülmemiştir 😂🤣🤣
Dilara6767 Nazlimom bende teraziyim eşimde başak kafalarına göre titiz oluyorlar temizlik yaptığı zaman çok titiz oluyo her konuda yardımcı aşk konusunda aşırı şanslıyım ilgiye boğuyor çok iyiyiz ama bazen bizde bi anda yükselip bi anda bişey yok gibi sarmaş dolaşızz 😅
leylaaa1268 Nazlimom bende terazi burcuyum, tam olarak nasıl birisiniz? benim burçtan olan insanları hep merak ederim🤝😁😁
Yasmnk minik-02 bende koç eşim oğlak ama biz çok uyumluyuz bu yönden gelecek odaklı olan çoğunlukta benim hatta eşim cocuk ruhlu ama sadece bana dışarıya karsı soğuk o yüzden iyi anlaşıyoruz
Astunazmn minik-02 benm gbi 😂 bn de koc esim oglak tek derdi is guc baya yol aldik ama beni cok yoruyor iyi huyuda var ama genel olarak zittiz o mantıkçı bn duygusal . Romantiklik sevgililikte kaldi . Kisaca zor bi iliski
Asya011 Ben yay , eşim terazi ⚖️ 😂 iyi anlaşıyoruz ikimiz de enerjik insanlarız konuşkan insanlarız gezmeyi seviyoruz gayet iyi maşallah 🤩 ama terazi erkekleri çok kararsız oluyor. En sevmediğim huyu 🫢
Miracleee Elenora ben başak Eşim akrep Iliskimizin mük mük olduğunu düşünüyorum. Tabi eşim alttan aldığı sürece 🤣🤣
_brcu88_ Elenora 😂😂🤣valla eşim hamileliğimin başından beri dualar ediyor kızım inşallah sana çekmez diye 🤣🤣🤣🤣🤣
Elitopatra25 Deletedmom_116 seninle aynıyız benim burçta ikizler eşim boğa bazı konularda çok zıtız anlaşamıyoruz sizinde öylemi 😄