Burda o kadar çok şeker yüklemesi yaptirmali miyim? Yaptırmak istemiyorum ben yaptırmadım hiç de bir şey olmadi vs diye konu okudum ki size kendi tecrubelerimi paylaşmak istedim. Her hamilelikte şeker çıkacak diye bir şey yok tabi ki ama ihtimaller içinde bu durum. lütfen sonuna kadar okuyun
Ben bundan üç sene önce ilk hamileliğimde direkt yükleme yaptirdim çıkmamıştı. Şimdi ikinci hamileliğimde yaptırmak istemedim açlık tokluk bakıldı önce o değerler yüksek çıkınca yükleme yapildi 28.haftada, ve gebelik sekerim çıktı.
Ve sadece 2kilo almıştım çok kilo almamıştım( hamilelikte çok kilo almadim şekerim yoktur diyenlere)
bebeğimin suyu normal kilosu normal iri bebek değil (bebeğin suyu çok değil, kilosu normal şekerim yoktur diyenlere) ama şekerim var.
Ve şeker ciddiye alinicak bir konu size bir zararı yok ama bebeğe zararı çok büyük, 3.trimesterde anne karnında ani bebeğin kalbini durdurabiliyor doğumdan sonra aniden şekeri düşebileceği için uyanamiyor yoğun bakımlik olabiliyor, şekeri olan annelerin bebeklerinde ciger gelişimi daha geç tamamlaniyor ve şeker erken doğum riski yaptığı için, erken doğarsa ciğer problemi yaşama şansı diğer erken doğan bebeklere göre daha yüksek oluyor. Demem o ki, Şuan 35.haftadayim toplam 4kilo aldım, bebeğim iri degil , boyu baş çevresi haftasıyla uyumlu aksine 1hafta kilosu geri minyon bir bebek ben bu verilere dayanıp ben yaptırmak istemiyorum deseydim şuan bebeğimi şeker hastası olarak içimde yasatiyor olucaktim ve doğumda belki istemeyecegim şeyler yaşayacaktım. Şekerim için diyet yaptım ama hafta ilerledikçe insülin ihtiyacı arttigi için diyet yeterli gelmedi ve insülin iğneye başladım.
İlla da yükleme yaptırmak istemiyorum diyorsanız MUTLAKA açlık tokluk sekerinize baktırın şimdi baktirdiniz bir problem çıkmadı diyelim yine de dönem dönem baktırın belki sonradan şeker olusabilir en azından kontrolunuz altında olsun canım anneler bebeğinizi riske atmayin🌺