Selam kızlar bende hep okuyup acaba yazabilecek miyim diye düşünenlerdendim çok şükür rabbime 9 günlük bebeğimle bunları yazmak nasip oldu 39+6 da yani 9 Eylül sabah saat 10 da nişanım geldi tabi bende sancı falan yok daha artık sona yaklaştığımın doğumumun yakın olduğunun farkındaydım kalktım eşimle birlikte evi temizledik saat 2 de temizliğimiz bitikten sonra hafif hafif artık sancılar gelmeye başladı ama öyle dayanılmayacak gibi değil neyse sancılarımın dahada sıklaşmasını bekledim saat akşam 10 civarı artık sancılarımın şiddeti biraz daha arttı tabi bu arada kaç dakikada bir olduğunuda kontrol ediyordum sürekli sabah saat 7 gibi artık benim sancılar 6 dakikada bir gelmeye başladı artık hastane yolunu tuttuk gider gitmez doktor kontrol etti açılmayı 2 cm demez mi tabi orda bende bir hayal kırıklığı derken saat oldu 1-2 benim daha açılma 4 cm ebe geldi dedi ki istersen suni sancı takalım daha hızlı ilerlesin dedim tamam suni sancı takıldı sancılar şiddetlendi ama benim açılmada ilerleme yok artık uykusuzluktan bayılacak sancılardan bitkin düşmüş haldeydim dedim ben yapamicam hemşirede baktı ki gerçekten dermanım yok epidural yapalım hem biraz dinlenmiş olursun hemde doğumun kolaylaşır dedi onada tamam dedim saat 4 te bana epidurali yaptılar zaten ondan sonra ne bi sancı hissediyorum ne bişey oh dedim rahatladım hemen verdim kendimi uykuya ama hayatımda daha böyle güzel uyku uyumamışımdır neyse saat 9 da ebe tekrar kontrol etti dedi 8 cm açılman var ooooh dedim hem sancı hissetmiyorum hem açılmam oluyor neyse ben kahve falan içiyorum o kadar rahatım yani saat 1 de artık benim açılma 10 cm buldu şükür ebe dedi ki sancı hissetmezsin ama büyük tuvaletin gelince ıkın tabi bende öyle bir baskı var ki diyorum ki ya benim kesin tuvaletim geliyor kadın diyor yok o çocuğun kafası en sonunda öyle bir baskı hissettim ki artık ıkınma isteği kendi kendine geliyor 3 ıkınmada Yusuf Arenim dünyaya geldi kucağıma verdiklerinde kokusunu içime çektim tarifsiz bir koku dünyaya yeniden gelmiş gibi oldum onunla birlikte yani kızlar acılar geçiyor yerine mis kokulu minik mucizeler geliyor korkmayın Allah’a sığının nasıl olsa o gün olacak olan oluyor ve zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz bile şimdi bile inanamıyorum 9 günlük olup yanımda uyuduğuna😍 evet kızlar bizimde hikayemiz böyle umarım hepiniz pozitif güzel doğumlar geçirirsiniz♥️😍😘