2424aa ya ben geceleri dönerken karnım aşırı ağrıyor ondan sonra uykum zehir oluyor sabit bir şekilde de yatamıyorum uyku sorunu cidden problem ve ellerim ayaklarım aşırı şişti ayakkabı giyemez oldum şişliği geçtim bide ağrısı var üstüne ama yürümek zorunda olduğum için o ağrıyla yürüyorum kabızlıktan bahsetmiyorum bile o başından beri dert zaten bide artık yavaştan doğum streside geliyo çocuğumun eşyalarınıda tam olarak bitiremedim sanki bitmeyecek gibi yetişemeyecem gibi oluyorum