umrumdadegil salam Aybasim agustos 24u az gelib 25i cok
16sindan qehveyi rengde axintim var indi dufaston hekim yazdi cuzi kesib
Birde qanda dun verdim 65,83 cixdi bugun 163,62cixdi progesteron 31,09 cixdi sizce bu normalmi?yani hamilelik belirtisi olurmu ?basim dondu ondan subhe edib test yapdim oda cikdi
Yani bu cikmalari hormonlarla bagli ola bilermi aybasiya yakin?dokdor deyir ola biler aybasini gozle