Cankuss35 benim eşimin kullandığı ilacı tavsiye edim canım 3 gün kullandı hamile kaldim sao-Fert çok iyi bir ilaç benaldigimda 600 liraydı o.zmn çok pahalıdır simdi daha pahalıdır ama hiç de pişman değilim şimdi 6 aylık bir bebeğim.var inşallah sözlere de nasip eder Allhimm.