Simbar 30+3 oldu oğluşum. 27 Kasım doğum gözüküyor bakalım ne zaman gelmek isteyecek. 😁 bu hafta kıyafetlerini yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum. Bebek arabası, puseti falan kaldı alınacaklardan. Ev temizliği, buzluk hazırlığı falan hiç başlamadım daha. İlerleyen haftalar dolu geçecek baya benim için 😁 bebeklerimiz sağlıkla gelsin inşallah 🌸