Benim de 17 Kasım falan görünüyor doğum. 31+5teyim. Kıyafetleri yıkadım ütülemesi kaldı. Ev temizliği de yaptıracağım ama çalıştığım içim vakit bulamıyorum. Losyon, şampuan vs. kaldı alınacak. Bu arada henüz arabasını almadık, bebek arabası alıp memnun kaldığınız bir marka var mı? Hafif olması benim için çok önemli 😀