Silemsi bende detaylıda çift taraflı çentik olduğunu öğrenmiştim. Bebeğimin gelişimi 2 hafta geriden geliyordu. Doktorum 2 haftada bir çağırdı son iki kontrolde tam haftasıyla uyumlu çıkıyor ve çentikte kaybolmuş. Şuan 30. Haftamızdayız çok şükür içim biraz rahatladı. İnşallah sizinki de bir an önce geçer içinizi ferah tutun