BaharAytekin aynısını ben haftasonunda öğrendim ve mıralim bozuldu açıkçası.2 farklı de a gidiyorum.biri 1 tarafta var ama sınırda dedi,diğeri 2 tarafta da var dedi.ben baştan beri corasprin kullanıyorum.alg yağı diye bir takviye de kullanıyorum.bunun ikisi zaten önlem için iyiymiş.15 gündür şeker takibi yapıyorum.hamurişi,tatlı yeme kilona dikkat et dendi.tuzu en aza indir dediler.zaten az tuzlu yediğin halde kestim,sıfır tuz.hergün yürüyüş yap ve sırtüstü yatmamaya çalış dendi.mesela benim birkaç hün içinde daha iyi gözlemlediler çentiği.tansiyon takibi yapıyorum.zaten elden gelen,bizim yapacağımız başka bir şey yok.takılmamaya stres yapmamaya çalış.düzelecek inşallah👏🏼