SuEmbal hatice1728 Çok çok geçmiş olsun rabbim yardım etsin tüm hamilelere çok zor vallahi sürekli diken üstündesin bebişte inşallah doğumdan sonra el anomalisi iyileşir tedavi görür inşallah🙏🏻
SuEmbal Deryalina- geçmiş olsun kanaman olduğunda panik yaptınmı ben çok paniğim daha kalp atışınıda duymadım belki ondanda olabilir
yusufalpmom SuEmbal korkma canım bende koltuk silmiştim bi baktım iç çamaşır ıslanmış Allah Allah dedim lavaboya gidip baktımkı kan bende progestan hap kullandım 2 haft sürdü gectı benım 8 haftada olmustu su an 11 haftadayım
Aydan1207 meltemcik progesteron başladı mı doktor. Şuna bende de aynı durum söz konusu biz başlamadık progesterona