Kızlar bilgisi olan yardımcı olabilrimi dün manava gittim ağır kaldırdım eve gelince kanamam vardı çok az çok korktum doktorum çıkmıştı hastaneden bende medipole gittim nöbetçi doktorlar var diye doktor hanım alttan muayene etti kese bozulmamış dedi kanaman az oyüzden iğne yapamam hap olarak Progestan verdi bugün yine az bi kanamam oldu kahverenginde kesem 8 milim