cansuterz Tubabebe benim de geçen hafta daha çok yalancı sancılarım vardı bikaç gündür hiç sancı hissetmiyorum😬
5995 cansuterz aynıyız ya bende de aynı bugün elimde yerleri sildim biraz sancı hisseder oldum ama düzensiz yine ne zaman gelecek bu bebeler
Lina-Buglem1 cansuterz aynen batıo gibi oluo ama uzun sürmüyor ilk kızımda boyle degildi anlamadım gitti bu kızımı 🤦♀️😁
sahra_085 cansuterz Tam şu an 39. Haftaya giriş yaptık 😁 2 gün önce nişanım geldi. Ben de evde durmuyorum. Hareketleri artırdım ama yine belden sırttan ağrı yok. Perşembe günü kontrolüm var, çatıya bakacakmış doktor😬 korkuyorum🥺
cansuterz sahra_085 ben de tam 39 a girdimmm, yarın kontrol var hareketlerimi artırdım ben de, sıcak suyun altında da yapıyorum bakalım ne diyecek doktorum🫠
cansuterz 5995 valla iki gündür yerleri siliyorum ben de, bir de ayaklarımda ödem var zor eğiliyorum zaten. Bi rahatlasak Allahın izniyle 🙇🏻♀️