38+4üm gün içinde yalancı sancılarım oluyor pazartesi nstde de sancım çıktı cuma günü tekrar kontrolümüz var nst çekilicek sancı durumuna göre bakıcaz sezaryen istediğim için sancın çıkarsa riske atmayız aç ve hazırlıklı gel doğuma alabilirim dedi sancılarımı takip ediyorum devam ettiği için cuma günü yüksek ihtimal doğumum gerçekleşir diye düşünüyorum😊