Nur5516 bende detaylıya girmek için önce kadın doğuma gittim çok asabi ve ilgisiz bir doktordu hemen elime kağıt tutturdu bunlar yapılcak dedi kendi cihazı çalışmadı beni başka doktorun odasına götürdü koridorda peşinden koşturdu resmen yetmiyor gibi hadi hadi doktorunda işi var dedi.detaylı için randevu alamassan bana gelme ben bakmıyorum ultrason birimiyle görüş dedi odadan çıkarken.Normalde özele gidiyorum sadece detaylıyı kendi doktorum bakmıyor devlette yaptırayım diye gittim pişman oldum