hanımlar merhaba 🌸
16+3 günlük hamileyim bugün kontrol vardı bi umutla cinsiyet öğrenirim diye gittim çok merak ediyorduk ailecek
Devlete gidiyorum bu arada
Doktorun yanında stajer doktor vardı o baktı cinsiyeti ancak detaylıda öğrenirsin suan göremiyorum dedi ama hiç doğru düzgün bakmadı bile diğer muayenede de aynısını yaptı bu devlete hastaneleri neden böyle baştan savma iş yapıyor önemsemiyorlar canım sıkıldı
İlk gebeliğimde özele gidiyordum 14 haftada öğrendim ama doktor güzelce bakmıştı ilgilenmişti hemen öğrendik ama bunlar resmen bakalım gitsin der gibiler anlamıyorum ya😢
Bursa şehir hastanesine gidiyorum iki doktor değiştirdim ikiside aynıydı
Sorduğun soruya bile ters ters cevaplar verip bazılarını azarlıyorlar 😔
İç döktüm gibi oldu kusura bakmayın:(
Şehir hastanesine gidenler var mı önerebileceğiniz doktor ?