Aysem2 Kızlar benim kasıklarım regl ağrısı gibi ve özellikle iğne batması yaşıyorum gün aşırı ilişki yaşadık, erken gebelik testi yaptım bişey çıkmadı sonradan pozitifleşir mi akıntım var beyaz, kasıklarımdaki ağrı hafiften belime vuruyor
tugbadurmaz34 Aysem2 bende de aynı belirtiler oldu batma adet olacakmış gibi ağrı akıntı bende erken test yaptım çıkmadı 2 gün sonra bir daha yaptım silikte olsa çıktı canım hemen kan verdim erkek olduğu için 58 çıktı
Deli_hatun_7 Aysem2 benimde bat 24 ishalim suan miğdem çok kötü sancılanıyor dün akşam siyah mürdüm eriği yedim 3tane çok yemedım ondan oldu heralde ayağa kalkınca kasıklarıma batma oluyor uzun şeffaf akıntım var kolumu kaldıracak halim yok
Drnzgn Aysem2 ilk hamileligimde ilk belirtiler özellikle sabahları kasiklarimdami agriydi bıçak saplaniyor Muş gibi olup geciyordu siz adetinizi bekleyio tekrar yapın ben de adet olmam gereken günde yapmıştım silik çizgi çıkmıştı
Aysem2 tugbadurmaz34 hayırlı olsun canım sağlıkla al kucağına🙏🏻☺️ İnşallah benimde öyledir siz gün aşırı ilişki yaptınız mı onunla ilgisi var mıdır
tugbadurmaz34 Aysem2 çok teşekkür ederim canım benim hayır normal 3-4 günde 1 şeklinde yaptık tabi denk geleceği tarihlere göre yaptık ona rağmen tutmuş çok şükür 🧿♥️
Deli_hatun_7 Deli_hatun_7 ha birde soylesemmı bilemedim 🤷♀️ neyse söyleyım ilişki sırasında kasıklarım çok sancılanıyor şu bır kaç gündür bilemiyorum ki hayırlısı isteyen herkes pozitifi görsün bu ay inşallah🤲🏻❤️👼
Deli_hatun_7 Aysem2 kimiside oyle oluyor ben sancıdan catlayacaktım gece uyuyamadım miğdem bulandı kusacaktım bugün yine sancım oldu ama dünkü kadar değil bugünde bedenım ağrıyor kendimi kaldıramıyorum
Aysem2 Drnzgn tamam canım öyle yaparım 3 gün var regl bakalım bende de aşırı derece kasık ağrısı ve sol bacakta uyuşma var
Drnzgn Aysem2 inşallah vardir canım uyuşma yi bilmiyorum ama ikinci hamileliğimde de kaşık agriis ve mide yanmasıyla başlamıştı belirtilerim
Aysem2 Drnzgn  bu sabah yaptım ama negatifi gördüm
Deli_hatun_7 Aysem2 yok test daha gelmedi ama basım çok ağrıyor ağzımın tadı yok herseyın tadı kötü miğdemi bulandırıyor bu kadar erken belirti verirmi bilmiyorum