Babymom13 inşallah hakkınızda hayırlısı inşallah süt evet benimde ilk üç gün damla damlaydı sütün yok dedi gelenler ama ben yine de emzirdim ek mama vermedim sarılık da olmadı demekki yetiyor sütümüz zaten mide kapasitesine göre o süt yetiyormuş ağız sütü deniliyormuş bilmiyordum tabi ozmaanlae sütün yok dediklerinde çok ağlamıştım hemen mama aldırdılar ama bebeğim içmedi sadece anne sütü aldı