Babymom13 öyle yada böyle o çocuğu çıkarıcaklar senden :) korkup daha çok kendini ve bebeğini strese sokma bence , ben normal diye gidip acil sezaryene alındım kendimi hep normale şartlamıştım çünkü o yüzden panik oldum biraz ama hep dua okudum 1 saat içerisinde herşey oldu , korktum korkmadım desem yalan olur acaba hissedecekmiyim ya uyuşmazsam diye tedirgin oldum , hissediyorsun ama acı değil çekilme hissi gibi Değişik bir duygu ama çok kısa sürüyor inan . Benim epiduralli oldu Rabbim seni de bu süreci en kolayından atlatmanı nasip etsin bugün 9 gün oldu unuttum bile ilk bi iki gün zor sonra geçiyor