AnneeeG1 evet biraz erken evlenmişsin . Ama bu yaşta gençler ne haltlar yiyorlar park köşelerinde günlük kiralık dairelerde onlar gençlik mi yaşamış oluyor acaba. ?nikahsız Yatıp kalkmaya sorun yok nikah olunca vah vah . İyisini yapmışsınız keşke bende erkenden nikah yapsaydim . Belirlilerin de gebelik gibi bı doktora danismanda fayda var canim