ilkgozagrim__ Cansukapan evet yaa valla belli oluyor demi görüyorsun kafasını felan bacaklarını uzatmış yatmıyor mu ahahaha
Cansukapan ilkgozagrim__ eli ayağı düzgün olan olsun kız erkek başımın üstünde valla ilk bebeğim birde allah bağışlasın herkesin bebişini 🌸🥰
Cansukapan ilkgozagrim__ ay ben bu işlerden hiç anlamam biliyo musun sen ne hissediyorsun içine ne doğuyor
ilkgozagrim__ Cansukapan Amin canım benimde ilk bebeğim olacak inşallah 1 tane 6+2 haftalıkken düşük yaptım Bi tek o
ilkgozagrim__ Cansukapan kız hissediyorum kızım olsun da çok istiyorum açıkçası ama sağlıklı olması önceliğim tabiki
Cansukapan ilkgozagrim__ bende çok kız bebek istiyorum ama içime nedense oğlum olacakmış gibi geliyor
ilkgozagrim__ Cansukapan ben gidecektim kalp atışını dinlemeye randevum vardı nasip olmadı gitmeden 2 gün önce düştü