yenigelin345 ilkgozagrim__ yok daha bugun kontrolden geldim herhalde doktorum yakinlastirilmis foto vermemis ondan kucuk duruyo olabilir
Cansukapan ilkgozagrim__ bişey söyleyebilir miyim ben 3 gün önce 8+3 ken gittim doktora bebeğimin kafası falan hep belli acaba normal mi bu belli olmuyor ya yoksa ultrasondan mı kaynaklı doktor hersey olması gerektiği gibi dedi bi sorun yok dedi
ilkgozagrim__ yenigelin345 bilgisayarda gördüğünüz daha büyüktür şuan kolu bacağı eli ayağı vardır bebeğin zaten
ilkgozagrim__ Cansukapan benimkide belli en son 7+6 haftalıkken gittim kalp atışı için bebek kocaman kafası belli bacakları belli resmen uzanmış yatıyor ahahaha
Cansukapan ilkgozagrim__ aynen benimki de öyle masallah diyelim tabiki de bi an şaşırdım hatta kafası falan nasıl belli oluyor elleri kolları allah nazarlardan saklasın hepimizin bebişini 😅
ilkgozagrim__ Cansukapan evet yaa valla belli oluyor demi görüyorsun kafasını felan bacaklarını uzatmış yatmıyor mu ahahaha