--seda-- bugub bendede baskı varda cok ayakta durmak zorunda kaldım, bebegın kafası kanala dogruydu Dün muayenede gorduk yani, zaten göbeğin düşmüş dedi doktor ama ne zaman gelır bılmıyorum. Haftaya Catı muayenem var belkı onda gelır duyorum nişan felan. Gerçi 2 vajınal muayene oldum bu zamana kadar gebelıkte ultrason sokmalarına ragmen acı macı hıssetmemıştım😅 yani insanlar yazıyo çatıdan sonra kanamam oldu felan ama bılemıyorum. Yani aıle gecmısımız de hiç iyi değil normal dogum konusunda aşırı korkuyorum ya , acayıp sezaryene kayıyorum bu yuzden