minigin_annesi Ayyy 15dakikadir karnimin sag tarafinda pit pit pit pit En sonunda anladim ki hiciyormus megersem minnosum😁Ayyyy Ne kadar Guzel bisey Ya Rabbim🙈😊🙏Cok Sukurrr 🙏🙏🙏Hem seviniyorum 😁Hemde uzuldum 😁o hickiriyor diye derin derin simdi nefes aliyordur yavrum😁Acaba korkutsam ya da korksam onunda Hickirigi gecermi?😁😁😂😂Bu arada 20+2olduk normalmi acaba?🙄
Melike658 minigin_annesi yaaaa 😍 bildiğiniz hıçkırık sesi gibimi geliyor ☺️ Allah’ımın büyük mucizeleri ❤️☺️🙏🏻
mehtap28 minigin_annesi biz 36 haftaligiz sadece bi kere babasiyla pitpitini duyduk tabii gözler kalp, biz şok ondan sonrasi sadece tekme bi daha hic hickirmadi bizim kiz 🤨
Merveyl Normal bence bende çok erken hissetmiştim eşimde hissediyo su veriyordu bana içince bazen geçiyordu.😀😄
minigin_annesi AygyulSina Ayyy Rabbim insallah Nasip etsin banada yaa🙏😍😍😍İnsallah Allahin izniyle o gunlerde gelir🙏🙈🙈🙈
Kubraomarak Seste tepki veriyorlar bende çok erken hissetmiştim şuan bizze hıçkırıyoruz ne tarafa yatsam rahat edemiyorum burnum tıkalı gibi bu son zamanlar en Zormuş gerçekten
minigin_annesi Melike658 yok kizzz o suyun icinde nasil duyulsun?😁😁😁Kalp gibi 2 3saniyede bir pit pit pit hiss ediyor insan😄
Melike658 minigin_annesi 😂😂😂 yaaa o hıçkırıkmıymış ya o bende de çok oluyor böyle pıt pıt hafif titreşim gibi ☺️ Bende diyorum herhalde hızlı hızlı hareket ediyor elini ayağını sallıyor 😂😂
ebru23 Melike658 bende 20..haftadayim pit pit bisey atiyo da ben benim damarimmi seyiriyo diye pozisyon degistiriuodum 😂😂😂 hickirikmis 2 kere oldu kisa ama 5 dk felan
Melikeb19 minigin_annesi o ilk doğduğu zamanlarda ki hıçkırığını duyunca aklın çıkacak ♥️♥️♥️♥️ Kuş gibi😍😍😍😍
Aycann12 Nasıl Bebek hıçkırığını duyuyorsunuz ya ilk defa duyuyorum okadar yengelerim ablalarım Doğum etti hiç bahsetmediler hata bi ara yine burdan duydum söyledim onlara saçma dediler ama demekki duyuluyormuş 🤔🙂
Htccprz Aycann12 tıbben gerçek olan bi durum canım,duymuisun hissediosun sdce,etrafındakiler konunun uzmanı olmadığına göre onlara saçma gelmesi normal 😉
minigin_annesi Aycann12 tatlim zaten internette oku gorursun...bende sasiriyordum senin gibi...hani derler yaaa basina gelen basmakci olur....bende yenii algiladim😍😍😍Darisi basina insallah🙈🙏😊
Maviyesil121212 Aycann12 neden saçma olsun o düzenli pıt pıt lar hıçkırıkmış. Doktoruma sordum pıt pıt atıyor diye 19. Haftada hıçkırık dedi