Birhayalimvr merhaba, benim de devlet hastanesinde verdiğim testte amh ım 0.69 çıkmıştı. (Daha önce bir düşüğüm var.) Amh için doktora gittiğimde Dr um (özel klinikte Dr) bu testlerde yanlışlığın çok yapıldığını ve testi tekrarlamak istedigini soyledi. Eğer sonucunuz dogru ise daha önce kendiliğinden çocuğunuz olduğu için 4 ay deneme süresi verebilirim dedi. Maksimum 6 ay olur dedi. Eğer 6 ay sonunda kendiliğinden olmazsa konuşalım demişti. Neticede test tekrarlandı ben 28 yaşındayım amh 1.69 çıktı. Yani test yanlismis ama yine de yaş araligima göre düşük. Dr um bu sonucuna göre süreyi 1- 1.5 yıla uzattı. Çok şükür korunmayı bıraktığımız ay gebelik oldu. Bu benim tecrübem umarım faydası olur. Bu arada amh ay ay azalmaz senelik olarak azalır.