Merobebe şöyle söyleyim detay vermiyorum bu durum 1000kişiden birinde olur belki ,spinal de uyuşmadım ben ve anestezi dr u bunu Gözardı etti hissetmek hafif bir kelime yaşadıklarımı uyuşmadım ve öylece yapıldı diyim ,zor basit duygularımı yazdığım hastane tutanağımı okusaydınız ağlardınız diyebilirim ,ama burda bu kadar anne adayı var anlatamam,zaten. Bu durum kolay kolay kimsenin başına gelmez kimse kormasın etkilenmesin arkadaşlar ben en uç en istisnayı yaşadım ,tek tesellim yavrularım iyi biraz sonra onları görmeye gideceğim kucağıma aldığımda cennete girmiş gibi oluyorum kuş gibi herşeyi unutuyorum ,sonuçta artık anneyim,güçlüyüm,Allah’ın izniyle cuma mübarek gün bana dua edin onlara çabucak kavuşayım ruhumun yâraları iyileşsin ,beden toparlıyor İnan’ın ,ruh yarası bambaşka🙏🏻🙏🏻🙏🏻