3.aydan beri bio-oil kullanıyordum, dibinde kalınca sonunu son haftalara kalsın diye bıraktım, tatlı badem yağı kullanıyorum şimdi evde vardı saça iyi geliyor diye almıştım ama neye niyet neye kısmet işte, 30 haftalık hamileyim şimdilik çatlağım yok , geçmişte olan çatlaklarım vardı onların hafif uç kısımları belirgenlisti sadece o kadar 😊 ama ben 30 haftaya kadar 4 kilo aldım sadece belki ondandır, bakalım 7.aydan sonra çok alınıyor diyorlar, doğruluk payı var mı anlarız artık 🤭