8mucizem8 Minik-ve-annesi 29+4 olduk başından beri kullanıyorum göğüs ucu kremi bile kullanıyorum ki ağrı veya göğsümde yara falan olmasın diye ama bilmiyorum benim fiziğim hiçbir kreme el vermiyor bebek genişledikçe yırtılmalarım çatlaklarım çoğalıyor hala kullanıyorum kuru bırakmıyayım diye ama fayda yok
Chosmatich Damla Mustelanın yağı ile çatlamadım ben ilk gebeliğimde lierac kullanıyordum önce ama kaşınmaya başlayınca çatlayacağım diye korkup bıraktım mustelanın yağı ile banyo yapıyordum ama resmen kalçama sürmedim kalçam çatladı ama karnımda hiç iz yok
Esenha Damla lierac,bebe yagi, bebe vazelin, kantaron yagi kombine kullaniyorum. Nemli vucuda surmek daha iyiymis ama herzaman nemliyken surmuyorum. Ozellikle genital ustu(gobegin alt kismi) cok catliyor. Bel kalcalar , ic bacaklarda unutulmamali
Esenha Damla lierac,bebe yagi, bebe vazelin, kantaron yagi kombine kullaniyorum. Nemli vucuda surmek daha iyiymis ama herzaman nemliyken surmuyorum. Ozellikle genital ustu(gobegin alt kismi) cok catliyor. Bel kalcalar , ic bacaklarda unutulmamali
gamzee07 @8mucizem8 iç karın dar dır canım benim var ama beyaz çatlak lar ilk gebelik öyle şimdi kızda nasıl olur bilmiyorum çok olur belki
Pedagoganne Damla genetikte varsa hiç bişey etki etmez bence. Ben 3. Ayımdan beri lierac ve biooil kullanıyorum. Lieracı doktorum tavsiye etti o yüzden aldım. 32 haftalık gebeyim. İlk defa dün fark ettim karnımın alt kısmında 2-3 tane küçük çatlak oluşmuş 1-2 cmlik. Çok küçük ama belli oluyor. Bu haftaya kadar hiç bişey yoktu
Cerennx Pedagoganne inşallah artmaz ama bendede o haftada öyle başlamıştı karın ve bacaklarıma kadar yayıldı
isil96 8mucizem8 ben 3. Aydan beri bio -oil kullanıyorum sadece sürmeyi atladigim yerler hafif çatladı kullandigim yerlerde bisey yok ben çok memnunum
8mucizem8 isil96 bana bir faydası olmadı valla 🥲iç karnım dar olduğu için tırtılda ama kızım için değer
mimar-anne Damla bebek yağı mutlaka duşta, kuru sürümdede kakao badem ve kayısı çekirdeği yağı. İki uygulamada bütün vücut pehlivan usulü😁
8mucizem8 _Buse_0505 hamile kaldığım günden beri hatta öğrenmeden baldırlarımda vardı sonra hamile olduğumu öğrenince çatlak önleyici şeyler aldım fakat iç karın yapım dar olduğu için hiçbiri işe yaramadı
incizeynep75 Hamilelikte bir tane bile çatlak yoktu doğumdan sonra hemen indi zaten karnım ve şimdi beyaz çatlaklar görüyorum çok olmasa da, demek ki sonradan çıkıyor şimdi kullansam bir şeyler faydasını görür müyüm
_brcu88_ Damla valla ben hiç bişey kullanmadım hiçte çatlak falan kafama takmadım sadece kalcamin iki tarafında çok az oldu oda çok az 😂ama arkadaşım gebeliginin başından beri çok takiyordu onun göbeğinde kalcaklarinda çatlaklar olmuştu