Aybarssmom_ Kızlar gün içinde pek olmuyor ama gece yatınca midem ağzıma geliyor resmen çok midem yanıyor maden suyu normalde de hep içerdim akşamları ama fayda etmiyor yanmasına tavsiyeleriniz nelerdir uyumadan önce ne yapabilirim biraz rahat uyumak için ☹️
Hzzz Aybarssmom_ gece gündüz demeden mide yanmasının da ötesinde bir şeyler oluyor bu normal zamandakilerede benzemiyor acıkcası sanki yemek borum asitten yanmiş yediklerim sırtıma yapışmış gibi 🤭çözüm bulamadım ama tesadüfen süt içtigimde hafifledigini hissettim bence yumusatıyor asite tepki veriyor gibi bir deneyin
ilkmommylikheyecani Aybarssmom_ doktorum magcar diye bi ilaç yazdı ve sütünde çok hafiflettiğini yatmadan önce içmemi tavsiyem etti gerçekten aşırı etkisini gördüm
Sevde96 Karbonatlı su👌🏻 Sütten daha etkili. 1 su bardagı suya 1 cay kasigi karbonat karistirip icin hemen kesiyor, elim ayağım oldu resmen
Hzzz Sevde96 yorumunu görünce hemen cevap yazmak istedim canım haddim değil karışmak ama karbonatlı suyu tüketirken dikkatli olman gerekir ileride mide ülseri ve tansiyon rahatsızlıkları ortaya çıkabilir.Vucudunu buna alıştırmadan tüketirsen daha faydalı olur senin icin 🌼
Sevde96 Hzzz Teşekkür ederim🙏🏻 Elbette vücudu alıştırmamak gerek, her şey için geçerli. Hafif yanma varsa içmiyorum ama dayanılmaz olduğu zamanlarda kurtarıcı oluyor, forumda doktorum önerdi vs yazanlari görünce denemek istemiştim😊
Mercimeek Aybarssmom_ süt içebilirsin kuzum ama doktoruna söyle ilaç verir bende de oluyor çok zorlamazsa beni kullanmıyorum
mombarbie_ Aybarssmom_ yüksek yastıkta yatın genel olarak sol tarafta yatmak mide açısından önemli yatmadan 2 3 saat önce birsey yemeyin çok mecburi kalıp yiyip yattiysani soğuk süt için
mombarbie_ Aybarssmom_ benim 4 iki kafamın altında 2 tanesiylede sağa sola döndükçe bacak arasına göbek altına sıkıştırıyorum 😅
minikmucizeemaak Aybarssmom_ Bende aynı sorunu yaşıyorum 28+0 ız, çok yakın arkadaşım yeşil elma önerdi aldım deneyeceğim. Özellikle gece yatmadan önce yiyordum sabaha kadar rahattım dedi bakalım
mombarbie_ Aybarssmom_ 4 ayligiz ama bazen çok şişiyor karnım sertlesiyor basınç var gibi oluyor rahatsız oluyorum altına sokuşturuyorum mis gibi kocamla zor sigiyoruz gerci onca yastıkta olunca ama ahahah idare ediyoruz 😅
Nr_avc3 Aybarssmom_ aynı sorun bende de var canım gün içinde çok yok ama gece midem ağzımda bir şey fayda da etmiyor sadece yastığımı yüksek tutuyorum o rahatlatıyor birazda olsa
Klbk25 Aybarssmom_ gaviskon yazdır canım sağlık ocağından bana eczacı muadili rennie verdi anında kesiyor mide yanmasını