defnezumram buna kesinlikle katılıyorum aslında çünkü benim arkadaşım 20 gün önce felan sezeryan oldu ve sürekli hep korktuğu şey o kesilme anında falan bastirmalari cekistirmeleri hissetmekti sürekli bunlardan bahsediyordu ki …amaliyat günü de çıktıktan sonra ay ben o cekistirmeleri hep hissettim çok kötüydü demişti hatta bende kafaya çok takiyodun bence onunda etkisi oldu sende demiştim o korkuyla girmişti ..evet normal canım 2.3 gün ağrıması ve zorlanman bence bol bol yürüyüş yapmaya çalış yürürken de dik dur karşıya bak eğik falan durma en kısa sürede toparlarsin inşallah 🥰🤲🌸