_brcu88_ güzel geçti spinalden falan korkma ben heyecanlandım biraz tansiyon düştü hemen sakinleştirici verdiler sonra uzandım sonta taktılar doktorum geldi selamlaştık başımda hemşireler merak etme seni keserlerken sana söyleyecem dedi ama beni o esnada çekiştiriyorlardı bile bende kestiklerini biliyorum rahatım ben bebeğimin sesini bekliyorum dedim sesini duydum yanı başıma verdiler tenime değsin diye sonrada götürdüler ondan sonrasında bi an evvel çıkmak istedim ameliyattan çıktım ağrılarım oldu masaj yaparak karnıma bastırdılar benimki ansızın oldu o yüzden bi Sefer oldu ama beni benden aldı sonra kum torbası koydular 2 saat ondan sonra kalktm yürüdüm yatana kadarda sürekli yürüdüm gece gazı çıkardım rahatladım şu anda devam ediyor gaz çıkmaya zaten ama iyiydi süreç çok kötü değildi benim için şükür