rabisskocc bizımkıde 4 yasına gırcek yakında, bebegın besıgı kurulunca hemen yataga atladı . Beklıyoruz bebeği beraber , bısey olmaz yanı aşıları tam oldugu surece ,ilginizi onada verebılcegınızı gosterınce sorun olmaz. Bebek gelıyo dıye onu da saf dışı bırakmamak gerekır. Bızımkı mesela cok tüylü, herkes yolla dıyor. Ama bız onun yerıne mamasını degıstık, çözum üretmeye calısıyoruz hıc de oyle bı nıyetımız yok. O da bir evlat