demirdursun EyAs benim de öyleydi hatta ilk gün dedim ki başıma bela aldım bu ne böyle dedim. O kadar sevmemiştim hoca da panik yaptırıyordu çok. Ama sonraki günler öyle alıştım ki ders gününü iple çekiyordum muhtemelen şuan tam bilmediğiniz için böylesiniz alışınca çok seveceksiniz diye düşünüyorum. Evet gün içinde hepsini yaptırıyorlar ama iyi oluyor öğrenmiş oluyorsunuz.
Ozgebyr EyAs öyle ders vermek zorundalar çünkü sınavda da hepsini peş peşe yapacaksınız bende 4 ay önce aldım ehliyetimi ama zaten kurstaki ogrenilenler sadece sınav odaklı gerçek hayatta kullanmakla hiç alakası yok onu da ya siz sürekli çıkarak pratik yaparak öğreneceksiniz yada bı özel ders alırsınız başka türlü olmuyor
AlpEmir Bende de aynı durum olmuştu , ama hocanız içinize sinmiyorsa başka birisiyle değiştirme şansınız var Ben değiştirmiştim kendi isteğimle değil, okul değiştirmişti ve 2.si acayıp iyi bir öğretmendi Tek seferde geçtim sınavlardan
Mrvm005 EyAs 1 gunde herseyi yaptirmak zorunda cunki bir isleyisi var. Sinav gunu olacak siraya gore gidiliyor egitimlerde. Guzergah uzerindeki işleyiş sirasinda yaptirir zaten. Belirli bir sure oldugu icin defalarca tekrarlayamaz da. Tavirlarindan hosnut degilseniz kurumla gorusup degistirmeyi talep edin hocanizi. Ama acemi oldugunuz icin zor gelir. 10 dersin sonunda cok basitmis diyeceksiniz.
__mom1 sevgi9654 ben de alalı yıllar oldu ama ders sayısı yeterli değildi hiç bilmeyen birisi için trafiğe çıkacak kadar. Sonradan ekstra bi 4-5 ders daha almıştım hoca da biraz değişikti biraz da babamla çalışmıştık
sevgi9654 __mom1 aynen ders sayısı hiç bilmeyen birine göre bence de yetersiz. üstelik o kadar para alıyorlar. ben de o dönem babam ve abimle çalışmıştım
__mom1 Pamuk yok valla kesinlikle 9 ders değildi benim ama ben alalı çok oldu bi de süre 1 saat dediğin gibi bi yerde diyelim trafiğe takıldın 30dk süren bitiyordu 😃
__mom1 Pamuk ben şimdi baktım 2013te almışım belki sistem değişmiştir ondan sonra hiç bilmiyorum 😐 yada benim kurs ve hoca kötüydü 😃
__mom1 Pamuk ben de ilkte geçtim sınavları tek zorluk manueldi. Ama yine kalanlar vardı ya 😅 hatta bizim 3-4 senedir ehliyetsiz araba kullanan bi arkadaş kalmıştı 😅 Şimdi istersen otomatik ehliyet alıyorsun. Sınavı geçiyosun da trafiğe nasıl çıkacaksın baya zorlanmıştım yani. 5derste ne öğrenilebilir sonradan uğraştım öğrenmek için. Dediğim gibi o zaman hem bi hocayla hem babamla çalışıp öyle trafiğe çıkmıştım
Pamuk __mom1 Ben Manuel aldim ya otomatik sadece otomatik arabayı sürüyor ya almışken Manuel alayım dedim. Iyiki aldım ama ocak sonrasin20bin lirayı geçecekmiş.
Meyvelisoda EyAs EyAs ben de YouTube’da video izleyerek ilerledim eşim de sağolsun sık sık pratik yaptırdı. Teorik onlarla sınavları geçip ehliyeti alırsan araba kullanmak en iyi trafikte öğreniliyor
tazeanne123_ EyAs ben 3 sene önce aldım 7 defa ders verdiler hepsini hergun anlatiyolardı arabanın içinde ve bagajdakileri anlattiginda videoya çekip evde sürekli izleyip ezberliyodum bide YouTube den de bakiyodum tek seferde aldım eğer hocani beğenmiyorsan degistirebiliyosun
Merveser41 EyAs sınav guzergahinda ders verilir. İlk günden itibaren sınavda ne yapılır onları gösterdi banada. O güzergahı sınava kadar ezberlemen için. Zaten eksiklerinin üstünde ayrıca durur bence durmazsada sen söylersin
Elaclkk EyAs tüm hocalar bu şekilde kısıtlı ders saati olduğu için pratik yaptırıyorlar zaten kodları var ezberlesen yeterli
Rwerdst EyAs 2021 de aldım o şekildeydi. Direk kazandım zaten. Kurs arabaları çok rahat oluyor 😂 dizel ya dokunsan gidiyor zaten 😂 arabanız varsa gün sonunda ekstra çalışabilirsiniz. Zaten sadece biriyle uğraşsan tüm gün anlayamazsın, kafan karışır falan. Koltuk ayarlama her arabada farklı. Sana koltuğunu ayarla, aynanı ayarla der. Sende kendine göre ayarlarsın. Kimse senin mesafeni tahmin edip sana yardım edemez ki🤷 ayarlama da takıldığın yeri sorabilirsin öğretmene. Aklına takılan yerleri detaylı sorabilirsin. Hala memnun kalmıyorsan öğretmen değişikliği talep et. Ben başta gelen öğretmenden memnun kalmamıştım. Değiştirdim 🤷
myworldd_ EyAs 8 yıl önce ehliyetimi aldım öğrenciyken ama eşim 1 sene önce araba sürmeyi öğretti ondan önce pratiğim yoktu şimdi kullanabiliyorum güzel bir şekilde çocukla acil durumlarda ya da canım sıkılır gezmek isteyince işinize yariyor muhakkak